Saturday, April 30, 2011

ADDICT!!

Sekarang ni saya sedang Addict!...atau saya sedang suka sgt2 memasak!!!

memasak?...sape kata saya x pandai masak..
mmg x pandai pun :P....

sebagai seorang wanita nak x nak dia mesti pandai masak....mmg itu naluri seorang wanita :)... cuma tahap kemalasan atau kerajinan dan skill jer yang membezakan pandai ke tidak memasak.

hehe...kalau memasak lauk2 tu mmg dah biasa, cuma ni bab masak memasak kuih...yer.. kek atau biskut!!!!...semangat nak buat kek dan biskut ni sedang membara sejak sebulan ni... x tahulah kenapa...

mungkin sbb pengaruh dari my sister la ni. selalu buat kek, kek cawan @cupcake dan coklat untuk tempahan...sekarang dia tgh belajar mengukir2 buah...hehe lepas ni adakah saya juga akan ikut serta mengukir buah juge???... haha tgk la pada kerajinannyer :P

(dulu x heran pun nak belajar memasak dgn my sister tu)

nak buat kerja berseni ni saya cuma ada sehari jer (tu pun kalau x keluar shoping2 ker, jejalan2 ke...
almaklumlah cuti seminggu cuma sekali jer..sbb tu x kawen sampai sekarang, xde masa nak mencuci mata @ jejalan cari calon..(awwww!!!..geli mak dgr)..so, ahad jer la masa utk cuba membuat keknyer..


nak tau makanan apakah yg telah di masak?...

ha...lepas ni kita upload la yer....tunggu ler kerajinan meng-upload tu datang..hehe....


p/s : esok cuti 2 hari..yea yea...sgt seronok, sbb bukan senang dpt cuti 2 hari ni...2 hari pun dah syukor nikmat nyer...(org lain yg dah biase cuti sabtu ahad kompem x heran..)..lagi satu nak kena siapkan baju nak ke majlis kawen my friend 14/5 ni...hehe saye juge boleh menjahit baju sendiri tau :)...sendiri punya baju jer...hehe)

No comments: